בקרוב בפייסבוק > "בקשות הודעה"

בקרוב בפייסבוק > "בקשות הודעה"

פייסבוק רוצים שתשכחו מספרי טלפון ותשתמשו באפליקציית המסנג'ר שלהם. החזון של פייסבוק הוא ש"כל מה שתצטרכו בשביל לתקשר עם מישהו וירטואלי ברחבי העולם יהיה את השם שלו" ולכן הם החליטו "לחסל" את תיקיית ה"other" במסנג'ר ( שבא מתחבאות כל ההודעות הנשלחות אלייכם מאנשים אשר לא יצרתם איתם קשר עד היום, במידה ולא ידעתם) ובמקום תיקייה זו […]

צ'ק ליסט להקמת אתר מבוסס תוצאות

צ'ק ליסט להקמת אתר מבוסס תוצאות

אם האתר שאתם בונים לעסק שלכם, הוא יותר מסתם עוד תיק עבודות, בהנחה ויש לו מטרה או משמעות מסויימת שאמורה להניעה את הגולשים שלכם לממשה, עקבו אחר הנקודות הבאות ויישמו ! תיכנון האתר 1) הגדירו יעדים ומטרות לאתר- כדי שתדעו מה תרצו שאנשים יעשו בכל עמוד ובאתר כולו 2) הבינו ויישמו את "משפך ההמרה" באתר – […]

מצעד הפרסומים המביכים של שנת תשע"ה

מצעד הפרסומים המביכים של שנת תשע"ה

לרגל השנה החדשה ותקופת החגים שמתקרבת אליינו בסערה, ליקטנו וריכזנו לעיונכם ולגיחוככם, את מיטב הפרסומות העסקיות המביכות שהופיעו ברחבי הפייסבוק בשנת תשע"ה ! זהירות- כתבה זו מכילה תמונות קשות לצפייה למפרסמים ולגולשים כאחד ! נתחיל בדירוג : במקום ה14- בי קיור אנא סלחו ל"בי קיור" שנתקעה בלי ניצב חילופי לפני הפקת הפרסומת במקום ה-13- סימפל רגע, מה ??? […]

כולכם הקורבנות של הפריצה לאשלי מדיסון

כולכם הקורבנות של הפריצה לאשלי מדיסון

הפריצה הגדולה לאשלי מדיסון- אתר הבגידות הבינלאומי- איננה יורדת מהכותרת כבר למעלה מחודש, נראה שישנם השקפות שונות וסותרות אשר צצות ומתנגשות מאז בין נושא המוסריות החברתית/אנושית שנחשפה בפעם המי יודע כמה במערומיה לבין נושא הגנת הפרטיות שנרמסה לחלוטין בעקבות מקרה זה ורבים אחרים לפניו. ההאקרים שמאחורי התקיפה טענו שהאבטחה של אשלי מדיסון הייתה חלשה להפליא ובנוסף שהפרופילים […]

למה עמוד הפייסבוק שלכם לא יכול לבוא על חשבון האתר שלכם

למה עמוד הפייסבוק שלכם לא יכול לבוא על חשבון האתר שלכם

לפתוח עמוד עסקי בפייסבוק זה בחינם ( לפחות האקט של הפתיחה עצמו) והוא מספק לכם גישה אינסופית למשתמשים שעשויים להיות רלוונטים לעיסוק ו/או לשירותים/מוצרים שאתם מציעים, אבל האם עמוד עסקי בפייסבוק יכול להחליף את הצורך בהקמת אתר לעסק שלכם ? לצערנו, התשובה היא לא, יכול להיות שלטווח הקצר באמת ישאר לכם יותר כסף בכיס, אבל […]

ככה תבנו עמוד מותאם-Seo באתר שלכם

ככה תבנו עמוד מותאם-Seo באתר שלכם

יש לכם אתר אינטרנט ?  אף פעם לא מאוחר מדיי להתאים אותו בצורה האופטימלית למדדים שאנחנו יודעים בוודאות שגוגל מחפשת בעמוד אינטרנט. אז איך לעצב עמוד מותאם לקידום אורגני באתר שלכם ? 1) הגדירו לינק (url) "ידידותי" לעמוד- קצר תמציתי וממוקד בנושא שעליו העמוד מדבר, תנסו לשמור על 3-5 מילים נלוות בלבד לדוגמא, בדקו את הלינק […]

בחרו את יום המזון הבינלאומי שלכם

בחרו את יום המזון הבינלאומי שלכם

באופן מוזר למדיי, חודש אוגוסט מביא עימו רשימה ארוכה של "חגי אוכל" בין לאומיים מוזרים ומשעשעים כאחד   אם אתם מנהלים עסק בתחום המזון, שתייה מוצרי מזון/מטבח משלימים וכו.. ופועלים נחרצות לקדמו במדיות הדיגיטליות, לא משנה מה תחום העיסוק או המיקוד המרכזי שלכם בעסק, זה עשוי להיות תזמון נפלא להכנת תוכן טוב הומוריסטי משעשע ואפילו לייצר "באזז" […]

7 דרכים להגדיל את הקשרים שלכם בלינקדאין

7 דרכים להגדיל את הקשרים שלכם בלינקדאין

הגדלת הקשרים שלכם בלינקדאין, תעזור לכם להיחשב כמומחים בתחום בו אתה עוסקים. גודל כמות הרשימה/אנשי הקשר שיש לכם לינקדאין משנה, ככל שיש לכם יותר קשרים מדרגה ראשונה, כך יהיו לכם גם יותר קשרים מדרגה שנייה ושלישית. דבר זה הוא חשוב מכיוון שלינקדאין הוא מנוע חיפוש מאסיבי, שבו אתם יכולים להופיע רק בחיפושים של הקשרים מדרגה ראשונה, שנייה ושלישית […]

בעלי עסק מקומי ? כך תמצאו את הלקוחות שלכם בפייסבוק

בעלי עסק מקומי ? כך תמצאו את הלקוחות שלכם בפייסבוק

בעלי עסק מקומי ? יש לכם עמוד עסקי בפייסבוק ואתם מחפשים דרכים להגיע ללקוחות שלכם? במאמר זה נרחיב על טכניקות שיאפשרו לכם להשיג חשיפה מקומית עוצמתית לעסק ! נתחיל : 1) השתמשו ב"ויז'ואלים" מקומיים העלו תמונות ו/או videos שימשכו לקוחות פוטנציאלים מקומיים : שתפו וידאו מתוך אירוע מקומי, תנו טיפים רלוונטיים למקום המגורים שלכם ושוכניו בלבד , ספרו […]

15 שאלות לשאול את עצמכם לפני שאתם מפרסמים מאמר באינטרנט

15 שאלות לשאול את עצמכם לפני שאתם מפרסמים מאמר באינטרנט

איך תדאגו שהמאמר שלכם יבלוט על פני כל השאר ? קחו 15 דקות לוודא שיש לו בכלל סיכוי מראש. ענו על 15 השאלות לפני שאתם מפרסמים את המאמר הבא שלכם 1) מה המטרה של המאמר ?– כתבו אותה מעל הכותרת למען ההשוואה ונקודת התייחסות 2) מיהו הקורא האידאלי שלו ? הגדירו את הצרכים של קהלי היעד […]