פרסום אפקטיבי בגוגל

קידום ממומן
פרסום אפקטיבי בגוגל

אנשים זקוקים לשירותים של עסקים כמו שלך בכל יום ,

האם אתה עומד היום במקום בו הם בכלל יודעים שאתה קיים ? ואם כן, האם בנקודה הזו שאתה עומד , הם משוכנעים שאתה הדבר הכי נכון עבורם ?

בימינו , אם אתה לא מפרסם בגוגל, בין אם זה ברשת החיפוש, או ברשת התוכן, בעבור הרבה מהלקוחות הפוטנציאליים שלך אתה פשוט לא קיים. ואם פירסמת בעבר או באם אתה מפרסם כיום והפרסום אינו מצדיק את עלויות החזקתו, ככל הנראה שהם לא משוכנעים שאתה הדבר הכי נכון בעבורם.

אנחנו באדליין מתגאים בניהול בעבור עשרות מלקוחותיינו תקציבי החזר השקעה גבוהים במיוחד שמובילים לשיפור ניכר במכירות בפרט ובתוצאות העסקיות שלהם בכלל

אבל למה בכלל לפרסם בגוגל ?

דינמיות
התקציב נתון לבחירתכם, כל פעולה ועלות מדידה ונגישה עבורכם כך שלאורך כל הדרך נוכל להתאים תקציב אופטימלי וגמיש המשרתת את מטרותייכם
יעילות
כשאתם בוחרים לפרסם בגוגל, אתם משלמים על פי מודל ppc.
כלומר אתם משלמים רק בעבור כניסת גולשים בפועל לאתרכם ולא על הופעות או שטחי פרסום.
נגישות
הגולשים נחשפים בגוגל למודעות הרלוונטיות לביטוי אותו הם מחפשים
אם אתם לא מציגים את עצמכם שם, אתם לא נגישים והאתר שלכם לא אפקטיבי

ולמה לך לבחור דווקא בנו ?

הצוות המנצח שלנו

ראו בעצמכם
לעבוד עבור הסוכנות המדהימה הזו זה כייף!
סאבלימינל והצל

גרפיקאים

יש לנו את הצוות הכי טוב ואני גאה לעבוד עם האנשים האלה!
יונתן ברק

במאי

אני אוהבת את הסוכנות שאני עובדת בה ולא הייתי משנה בה כלום!
מיכל ינאי

שיווק

שותף מוסמך לפרסום
גוגל פרטנר
בגלל הנסיון וההצלחות
למעלה מ5 שנות נסיון בעבודה בשווקים רבים ומגוונים ומול עסקים זעירים ועד חברות ענק מלוות בהשגת תוצאות מדהימות עבור מאות מלקוחותיינו.
בגלל היתרון השיווקי
אנחנו לפני הכל אנשי שיווק- אנחנו לא סתם מטמיעים טכניקות ושיטות על מנת למקסם הצלחה של פרסום- אנחנו חושבים אסטרטגיה, מסתכלים על דברים בצורה רחבה ומבינים את המשמעות מאחוריי כל צעד שאנחנו עושים בעבור לקוחות שלנו- והכל תוך הבנה עמוקה של התנהגות צרכנית בפרט והתנהלות של שווקים בכלל
בגלל ההסמכות וההכשרות
אנחנו שותפים מוסמכים על ידי Google לפרסום בGoogle Adwords , עומדים בכל הקריטריונים הקיימים והנקבעים על ידי סמכות הגדולה בעולם
בגלל הידע הכלכלי
אנחנו לא מכירים את המושג שנקרא "לפרסם בגוגל"- אנחנו מכירים מושג שנקרא ניהול תקציבי החזר השקעה בגוגל.
כל קמפיין מתחיל ( לפני הזמנת העבודה) בבדיקת היתכנות כלכלית מקיפה וניתוחים סטטיסטיים שבאמצעותם אנחנו בונים תוכנית לניהול תקציב אפקטיבי והשגת החזר השקעה גבוה בעבור כספיי לקוחותיינו.
תהליך העבודה איתנו
Content...
אפיון וניתוח כלכלי ושיווקי
ראשית ניצור איתך קשר כדי להכיר וללמוד על העסק שלך, על קהלי היעד , המוצרים/שירותים ונפתח הבנה אמיתית לגביי המטרות המתאימות לך והאסטרטגיה שתוביל אותך אל סיפוק ואושר מהשגתם ונתווה את הדרך הכלכלית למימושם על סמך נתונים, חישובים וניתוחים סטטיסטיים.
מחקר מילות מפתח ניתוח שוק ומתחרים
נגבש דוח על סמך מחקר ביטויים רלוונטים עבורך ונסיק מסקנות אופרטיביות על סמך שילוב בין עלות ונפחי חיפוש ובנוסף נראה מה המתחרים שלך מציעים ובאיזה טקטיקה הם נוקטים על מנת שנוכל לבדל ולייחד אותך מהם ולקבוע תוכנית פעולה ותקציב אפקטיבי שיאפשר השגת המטרות על סמך הנתונים הללו
יצירת מסרים וניסוח מודעות
קביעת המסרים המתאימים ביותר להצעה והמניעים ביותר למימושה וניסוח מספר מודעות ב"שפה" של המסרים הללו אשר יוצגו בפני הגולשים כדי לבדוק מה עובד הכי טוב !
ניהול הקמפיין
לאחר הרצת הקמפיין , נתחיל לבחון את האסטרטגיה שנקטנו בה לכל קמפיין ואת הטקטיקות השונות למימושה , נוודא אילו מילים משיגות ביצועים טובים יותר, איזה מודעות מניעות יותר לפעולה, איזה דפים ממירים יותר טוב, ונבצע שינויים והתאמות על מנת להגדיל את החזר ההשקעה של הקמפיין

מהן אפשרויות הפרסום שגוגל מציעה ?

פרסום ברשת החיפוש

באמצעות פרסום ברשת החיפוש, יכולים המפרסמים לאפיין ולאתר מילות מפתח- ביטויי חיפוש, אותם מקישים הגולשים בעודם מחפשים שירותים דומים לאילו אותם מציע העסק אותו הם מפרסמים, להגיש הצעת מחיר לכל מילת מפתח שכזו ולזכות בדירוג של מודעתם המפנה אל אתר/דף נחיתה כלשהו על סמך הצעות המחיר של המתחרים ועל סמך ציון האיכות הניתן להם על ידי גוגל.

ציון האיכות של גוגל הוא בעיקרו מדד של רלוונטיות וחווית משתמש- גוגל מוודא שמילות המפתח שהמפרסמים בוחרים- תואמות לטקסטים של המודעות המופיעות תחת אותם מילות מפתח בתוצאות החיפוש  ובנוסף בודקת שהאתר/דף נחיתה אליהם מגיעים בלחיצה על אותם מודעות רלוונטי גם לטקסטים של המודעות וגם למילות המפתח- ויש לה מספר שיטות נפוצות ופשוטות לביצוע על מנת להעריך את מדד הרלוונטיות בשילוב אלמנטים של חווית משתמש וגלישה ולהעניק למפרסמים על כך ציון איכות שישפיע על דירוג המודעה שלהם.

פרסום ברשת התוכן

רשת התוכן של גוגל, היא למעשה מאגר אתרים אשר עובדים עם גוגל ומאפשרים לה להציג מודעות של לקוחות המפרסמים דרך ממשק הפרסום של גוגל באותם אתרים.

הרעיון הוא פשוט- אתם משלמים לגוגל בעבור הפרסום וגוגל משלם לאתרים חלק מהסכום ואת השאר שומרים לעצמם- כמעין מתווך פרסום.

באמצעות פרסום ברשת התוכן ניתן לבחור אתרים ספציפיים מתוך המבחר המופיע בממשק הפרסום של גוגל הרלוונטים לצרכי ומטרות הפרסום שלכם ובנוסף לבחור לפרסם בעמודים על סמך קריטריונים כלליים שתציבו ( כגון מילות מפתח המופיעות בעמודים ברחבי הרשת, כותרות/נושאים וכדומה) וגם על סמך קריטריונים דמוגרפיים של האנשים שייחשפו לאותם מודעות באתרים ( כגון גיל מין אזור מגורים וכדומה).

השם שלך (חובה)

האימייל שלך: (חובה)

הטלפון שלך: (חובה)

צרו קשר לבדיקת היתכנות לפרסום בגוגל- חינם !

חץ